رویدادها آرشیو خبر ها
یوونتوس قرنطینه را به پایان رساند ! تکلیف بازیکنان خارج از ایتالیا چه می شود ؟

یوونتوس قرنطینه را به پایان رساند ! تکلیف بازیکنان خارج از ایتالیا چه می شود ؟

بر اساس اعلام رسانه های معتبر ایتالیایی، قرنطینه داوطلبانه و خود خواسته بازیکنان و مجموعه یووه تمام شد، چهارده روز از زمانی که تست روگانی مثبت اعلام شد گذشته و حالا بازیکنان بیانکونری می توانند از خانه های خود با توجه به قانون های وضع شده در منطقه ای که در ان زندگی می کنند هر از گاهی از خانه های شان خارج شوند.

 

هر چند که هنوز تکلیف لیگ مشخص نیست اما شاید بازیکنان که زمان ناقل بودن احتمالی انها نیز تمام شده بتوانند با صلاحدید مربیان و مجموعه یووه تمرینات خود را از سر بگیرند. اما تمام این مسائل بستگی به شرایط و روند بحران کرونا در ایتالیا دارد و شاید باشگاه ها به تنهایی اجازه از سر گرفتن تمرینات و برنامه های خود را نداشته باشند.

 

با این حال گفته شد زمان قرنطینه بازیکنان یووه تمام شده و این بازیکنان در شرایط کنونی طبق قوانین و به مانند سایر مردم می توانند در مواردی در شهر رفت و امد داشته باشند. اما در خصوص بازیکنانی که ایتالیا را ترک کردند هنوز تصمیم رسمی ای اعلام نشده، برخی بر این عقیده اند که انها در بازگشت با قانون کشور ایتالیا روبرو خواهند شد و باید برای دو هفته در قرنطینه بمانند و برخی می گویند این قانون برای این گروه اجرا نخواهد شد که کمی بعید به نظر میرسد.

 

در این میان تنها داگلاس بوده که تاریخ بازگشت خود را اعلام کرده و از سایر بازیکنان خبری در خصوص بازگشت شان منتشر نشده. با تمام این اوصاف آنچه که از شرایط مشخص است این است که باشگاه ها نیز مانند سایرین باید تا تاریخ سه اوریل منتظر بمانند تا تصمیم دولت و مسولین اعلام شود و طبق قانون کنونی این گروه از بازیکنان که به ایتالیا برمیگردند باید در قرنطینه دو هفته ای باشند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: